låååång ledig.

        
Nu är det alltså helg för mig. Eftersom jag inte går i skola på tordagar och fredagar.
Men idag medelande min engelskalärare att vi ska inte ha engelska i 2 måndagar på rad.
Detta betyder alltså att jag får en ännu längre helg:P:O Inte så rolig om man inte har så mycket att göra.
Men det har jag ju. Fick massor av uppgifter idag i skolan som vi kan börja med men inte ska vara inlämnad fören om några veckor.
Kanske ska börja göra dom? Så det inte blir så att man lämnar in dom i sista sekund?
Men jag har inte någon stuidetecknik här hemma. Får ingeting gjort. Får nog ta mig ner till skolan iaf och plugga.

Nej nu ska jag diska innan Sanna och hennes lover kommer på kaffeoch film:P
//stellarún

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0