Bilder från helgen!


Efter Blue man groupe så skulle vi ta en drink i Himelen och lite där till tror jag det hette som ligger Skatteskrapan. Men där var det packat så vi gick till 54an istället:P

okt2010

Jag på 54an.

2010 okt

Min vän Bella på 54an.
Bella har på sig mitt nya döskallehalsband som jag köpte på Cubus i veckan, Köpte även matchande örhänge till.

okt2010

Gick till bartendern och bad om en coctail och fick detta, vet ej vad det var. 
Men jag gillade den inte.

okt2010


Men bella tyckte det var gott:)

på 54an 2010 okt

Sen gick vi ut på uteseveringen och tog en öl:)



Jag hade en helt underbar kväll:)
Tack Bella, det måste vi göra om snart:)
//stellarún


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0