måndag

Dagen började att jag gick upp kvart i sex för att gå och träna.
Som jag sagt tidigare så styrketränar jag på Träningshuset i Vimmerby.
Skönt tycker jag att jag har hittat någon träning jag gillar.
Alla behöver vi motion.

Nu sitter jag i skolan och har datalektion.
Ska egentligen komma med GRAKA - där man jobbar i Illustrator.
Men eftersom mina kurser lappar över varandra så ligger jag efter. Är inte klar med min första datakurs. Så nu sitter jag jobbat med DESKTOPP - där man jobbar indesign. Medan resten jobbar med den nya kursen.
Så jag kommer få sitta extra här hela förmiddagen till min engelska kurs börjar.


Bild från stickcafé 2009

Efter skolan kommer iaf min vänner från Hultsfred - Fia och Amanda.
Då ska vi fika och sticka tillsammans:)
Har lärt både Fia och Amanda att sticka. Som jag fått de flesta av mina vänner.
Himla roligt. När jag får min lägenhet ska jag ha regelbundna symöten:)

Nu ska jag försätta med mina uppgifter.

//stellarún



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0