mitt namn är mycket och jag vill ha mer.

      
Samhälls lektionerna tar knäcken på mig.
Har haft två lektioner nu och på ena fick jag tårar i ögonen och på dagen fick jag verkligen hålla mig för att börja gråta. Inte för att det är jobbiga lektioner. Men när man börjar prata om hur andra männsikor i världen har det, så kan jag inte mer än att få sympanti för deras skull. Och vilja gråta lite. Hemsk hur vissa människor tänker.

Nog med det.
Imorgon ska jag iaf klippa mig och det ser jag verkligen framemot. Håret börjar bli alldelse för långt!
Bild kommer imorgon.
Nu blir det att lyssna på Oskar Linnros göra engelska läxa som jag har till imorgon!



Bara lägg dig ner....

//stellarún

Kommentarer
Postat av: BARBIEGRIS

Ja det är verkligen hemskt hur andra har det! Men vi kan hjälpa till :D

2010-08-31 @ 17:39:23
URL: http://barbiegris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0