Hars work,work....

Eller rätt så slappt:P

Sitter på sommarjobbet jst nu och väntar på att tiden ska gå.
Om en timme så stänger jag och får gå hem.
Har sommarjobbat på ett café i Vimmerby. Och det är faktiskt jätte roligt om man har några kunder.
Men semestern är slut och Vimmerby har inte så många turister kvar. Så då är det lungt på det lilla café.
Imorgon är det min sista dag på jobbet. Känns lite sorligt, vad ska man hitta på nu i en vecka?

För sen om två veckor börjarj jag på komvu igen.
Och denna gång med en helt ny inställning.
Innan ville jag läsa vidare till socionom. Men nu vill jag nog något annat.

Det är svårt att bestämma sig hur man ska göra i framtiden.

//stellarún

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0