BLÅBÄR!!

   

Ja visst, ikväll har jag varit ute och plockat blåbär.
Ja jag är en väldigt ung tant som båda stickar, virkar och gillar att plocka blåbär för att sedan baka paj på det!
Men vad ska jag säga? Jag står för att jag är tant och jag gillart!



Men som sagt, jag har inte bara vair ute i skogen och plockat bär. Vilket blev väldigt lite, drygt en liter. Hittade bara massor med av kantareller som mina vänner var ute efter som dom fick plocka.
Men som jag sa igår, började jag skolan idag. Det var roligt att vara tillbaka även om jag bara var med på upproppet. Skulle nämligen jobba vid 11 och det gjorde jag till 19. Sen skogen:P

Imorgon blir det förmodligen skogen igen. Och förhoppningsvis hittar jag mer blåbär då.
Och då är alla som vill välkomna att äta paj hemma hos mig;) haha nä inte alla. Men de jag känner.

Nu blir det läsning.
Läser förresten en jättebra bok som heter Flickan från ovan. Nu minns jag inte författaren men de har gjort en film efter boken. Har ni läst boken eller sett filmen? Och isf vad tyckte ni?

/stellarún

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0